I'm back!!

Har saknat träningsmotivation de senaste dagarna och har inte vetat vad jag ska göra för att bli inspirerad, känns som man behöver mer idag för att bli inspirerad mot vad man behövde för ett par månader sedan. Det är som en drog, man börjar med något gram men behöver sen dubbla doser för att känna effekt. ;P

 

Jaja, idag tvingade jag mig iaf iväg till gymmet, vilket jag har typ bestämt att jag inte ska göra, träning ska inte vara ett jobbigt, tråkigt tvång. Det ska bara göras när jag vill och tycker att det är kul, men jag tror ändå att efter två helger i rad av ölande och ingen träning gör att man blir bekväm och ointresserad av träning, så idag tvingade jag mig faktiskt, typ rädd för att tappa all lust.

Så tänkte att jag skulle köra på crossen eftersom det var så länge sen, 9 veckor sen faktiskt, har satsat så mycket på löpningen nu så det kanske är de som tröttat ut mig, för lite variation. För 9 veckor sedan körde jag krossen på styrka 7 och när jag blev trött gick jag ner till styrka 2 för att vila mig en stund. I dag körde jag på styrka 10 i 25 minuter, sedan på styrka 20 de sista 5 minuterna. Helt utan problem. Blev så jävla impad av hur mkt starkare jag har blivit under den här tiden.. och det var där jag hittade min inspiration... MIG SJÄLV! wiho!

 

Jag som har fått motivera och peppa andra kan nu inspirera mig själv, känns skitbra. Så efter crossen körde jag cardio på bandet, puls 158 i 30 minuter och var fortfarande superpigg och peppad, så sprang 15 minuter skiiiiitsnabbt bara för att bli av med all jävla energi! Och efter det medans jag väntade på att Sonny skulle träna klart så tränade jag lite biceps, bröst och stretchade jääättteenoga! Nu är jag supernöjd!

Att tvinga sig till att träna kan ibland vara bra. Nu är jag superpepp inför imorgon. Ska upp kl 6 och powerwalka med Ello. Vi har det superbra nu, för hon bor jättenära Sonny så vi kan PWa varje morgon när jag sover hon Sonny. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0