Måste träna!!

Fan, jag är alltid som mest träningssugen när jag absolut inte får träna. Och hela dagen på jobbet har man gått och känt och klämt på alla styrketräningsgrejer. Vill köpa med mig allting hem och superduperträna!

Något jag näästan köpte var 2st 1kg wrist wraps och hopprep. (nu vet ni vad jag önskar mig) Hade varit en jättekul utmaning denna afton, men sjuk som man är måste man motstå. Istället valde jag faktiskt att köpa ett nytt running set; korta löpartights och en löp-tshirt, svart adidas. Och en ny keps, vit puma. Sånt som alltid behövs fyllas på. Om inte imorgon så på torsdag ska jag vara tillräckligt frisk att inviga de nya grejerna. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0