Hostar blod! (nästan)

Gaash! Det är myyycket jobbigare att ... ääh måste ta en dusch NU NU NU.. återkommer..



Update 2011-03-19 | 12:25:50
Så här fint var det ute idag!:)

Såå, färdigduschad! Nu har jag fått tillbaka energin, nyss orkade jag knappt trycka på tangenterna, haha. Jo, fan vad det är jobbigt att springa utomhus, man tror att man är sktibra på att springa när man springer på ett löpband men när man kommer ut så är det en helt annan sak. Lite motvind och iskall luft i halsen gör stor skillnad. Och att man fryser om öronen och halsen, svettas om ryggen och armarna.. det är ett störmoment helt enkelt! Slutsats: Jag måste komma ut oftare! Jag springer ju tre gånger i veckan och tycker att jag borde springa ute i alla fall en av dom tre gångerna. Den runda jag sprang idag tog 24 minuter, ska springa den varje gång jag springer ute och försöka få bättre tid varje gång.

Nu ska jag äta frukost, halv ett på dagen, när andra äter sin lunch haha. Eller, det är ju faktiskt lördag, jag får tänka att jag äter min frukost när alla andra segt vaknar upp efter en blöt gårdag och mår jättedåligt och ångrar att dom drack och säger att dom aldrig mer ska göra det. Då känns det mycket bättre för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0