liten uppdate

Idag sitter jag på golvet och bloggar för jag håller på att måla om mitt datorbord.

Det har tidigare stått i garderoben men när jag flyttar kommer jag inte kunna ha det likadant så datorn måste stå framme.. och då måste datorbordet se lite fräschare ut.

 

Idag har jag tränat med sonny, först sprang vi 2,5 km.. jag gjorde det på 13.36 minuter, nästa gång ska jag fan klara det på 10 ;) sen körde vi massa styrka.. vi höll på i över en timme och nu är jag trött i armar, ben, rygg och mage! Det var kuuull :) Mindre kul att cykla hem i vääääärldens motvind, 8km, när man kört slut på sina ben på gymmet.

imorgon blir det jobb så ikvöll blir det lugnt.. ello skulle komma förbi med gåvor till mig från london.. det ska bli spännande. :D nu ska jag återgå till mitt målande.. herråå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0