SUPERDENSAN!

gaaahs, jag blir alltid så jävla full av energi när jag har tränat.. jämför med igår när jag bara åkte hem firekt, var seg och trött och somnade i soffan och sov nästan två timmat, och sen var man ännu segare tills man gick och la sig!

idag jäävlar har jag först kört cardio i 45 minuter på gymmet, sen dansade jag ragga i 60 minuter, jag tror jag börjar bli bättre på att vicka på hfterna nu, och efter det drog vi snabbt som fan hem till ello kastade i oss kvällsmat och sen drog vi till friksis för att kröa ett medelpass på 45 min.. det är en timme egentligen, men hoppade stretchen.. :) och NUNUNU är jag fuuullll av energi! nu skulle jag kunna ta tag i sånt jag aldrig annars orkar eller hinner, typ städa och tvätta.. men jag vet att jag måste ta en dusch och varva ner så jag kommer i säng i tid.. upp klockan 6 imorn igen! uuh..
ska föörst bara fylla i veckans träningschema som jag vart för slö för att göra tidigare!


Kommentarer
Postat av: ello

haha hamnade du vid datorn ändå :P

2011-02-16 @ 21:40:52
Postat av: denise

haha jaa, men nu ha rjag tagit långdusch.. var ju asskönt att bara sitta udner kokhet stråle!

2011-02-16 @ 21:54:30
URL: http://lilladenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0