Man mår som man förtjänar

Ja, tydligen var jag inte så frisk som jag trodde igår. Hann med 30 min på crossen och 1 timmes ragga iaf. Idag mår jag värre än jag gjort på hela veckan. Fysatan i gatan! Fick dra hem från lian och har legat avdankad i ett par timmar nu. så det var kanske inte jättebra att inbilla sig att man var frisk och träna, då kan jag ju ändå inte träna idag eller imorn.. Eller.. om jag inte hade tränat igår hade jag säkert ändå inte kunnat träna idag iaf, så då var det ju liak bra att jag fickd et gjort igår ändå.. eller är det jag som feberyrar nu? Hur som helst mår jag sämst och jag har lärt mig min läxa, detta ska jag komma ihåg! Tjejen med världens sämsta immunförsvar får absolut inte träna om hon inte känner sig fullt frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0