Min idrottsbakgrund


Hm, typ ingen! :) Eller joo jag har dansat mycket när jag var liten, street dance, hip hop, disco bland annat. Ett tag spelade jag innebandy också, dessutom äälskade jag idrotten i skolan så satsade hårt och svettades mycket! :) ett tag hade jag idrott tre gånger i veckan, tjejidrott två gånger, dans två gånger, innebandy tre träningar och eventuellt en match eller två på helgen. Då var jag duktig för att vara så ung och inte bry mig ett dugg om hur jag såg ut, minns att jag bara tyckte det var kul när man såg musklerna på ovanlåren när man spände benen, och att det var kul att ha skitbra kondis när man sprang runt runt runt. :)

det var i högstadeiet någon gång, sedan dess har mitt sportande legar på hylla, då har jag bara kört styrka på gym, friskispass och lååångra promenader. När jag jobbade på mcdonalds och hade lite varierande arbetstider valde jag nästan alltid att gå till och från jobbet när solen var uppe, när det är mörkt ute blir jag rädd! :P så det kunde bli 1-2 h promenad om dagen.
Och nu, idag då.. så försöker man hinna med en 5-7 träningspass i veckan. Och än så länge hänger jag med, motivationen går ju liite i bergochdalbana, men jag kör på ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0