and my workout?

Och eftersom jag inte uppdaterat på länge så ska jag göra en lite träning & hälsa-update.

Förra veckan när det var långledigt så valde jag i stället för att träna att ägna mig åt solande, ätande och ölande. Det blev som mest en promenad i solen hem från Sonny, det tog en timme och en kvart och jag brände 500kcal. Jag har nämligen skaffat mig en superbra motions-app nu, som jag är nöjd med och som har alla de där funktionerna som jag behöver, så nu kan jag även komma med statistik när jag springer och power walkar utomhus. :)



Såå, denna vecka då!
Jag har till att börja med smygstartat min och ellos deffning, vi ska nämligen köra stenhård koll på kosten under hela maj månad, jag ska försöka basera alla mina måltider på råvaror som innehåller mer protein än kolhydrater (lista på det kommer senare). Sedan tillsätta lite annat mums som jag vet med säkerhet att man inte blir tjock av, även fast kolhydratvärdet är högre än proteinet, tex gurka och paprika! ;P



och till träningen! I måndags sprang jag en halv mil, sen kände jag mig tjock och slö efter allt ölande och slappande så jag tyckte att det räckte. Hoppade av bandet och gick till Sonny och Ager, då fick jag ett litet pepptalk av dom (dom tycker väll att jag är dryg som står och glor på dom haha) till att springa en halv mil till, så det gjorde jag! :) då brände jag 570 kcal! Wiho! Kändes skitbra då, men på tisdagen sen höll jag på att möördas av värk i benhinnor, hälar, knän. :( mååste ha ett par riktiga löpskor, kan ju inte sen stå och rekomendera folk skor på Intersport när jag själv springer i träskor typ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva namnet på appen? :)

2011-04-27 @ 20:25:01
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva namnet på appen? :)

2011-04-27 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0