true story



så fort jag blir frisk ska jag och ello börja mörda oss själva på friskis. 
 



Och! Denise mår inte bättre, jag är fortfarande sjuk i halsen och febrig. Men jag har tråkigt när jag är sjuk, så imorgon ska jag fejka att jag är frisk och gå till jobbet. Och efter jobbet blir det party party hade jag tänkt. Om man biter ihop så funkar det. Och sen jobba igen på söndag. Seedär, livet är mkt roligare när man är frisk! :)

Jag har också blekt håret idag, jag kände för lite förnyelse och tänkte våga gå mkt ljusare, men det blev inte så ljust som jag hade tänkt mig, men en bra bit på vägen, så om ett par veckor tänker jag bleka igen! jag ska bli vit i skallen.. näästan! :D


blondie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0