sköna alvedon

ni vet när man har sån jävla mensvärk så man inte kan sova ordentligt. man bara ligger å vänder sig och drömmer mardrömmar eller ligger vaken flera timmar. men man orkar inte gå upp och hämta en alvedon för man är rädd för att bli för pigg och aldrig kunna sova igen. man hoppas bara på att somna och slippa värken, men det sker ju aldrig. och sen blir det tidigt på morgonen och man går äntligen upp och tar en jävla alvedon och lägger sig igen.. och sen när värken släpper och man äntligen kan somna skönt.. DET MÅSTE VARA DEN SKÖNASTE KÄNSLAN NÅNSIN!! jag kan inte komma på något bättre faktiskt! ..ni vet vad jag pratar om!



jag har ett problem, jag dreglar när jag sover så mina mungipor är torra och såriga. jag har googlat med hittar bara länkar om hundar och bebisar. ska man börja sova med bomull i munnen kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0