Scooter Braun & Jag -Hollywood nästa!

Om någon undrar varför jag är vaken än så är det för att jag har upptäckt twitter!
Okej, visste vad det var för länge sen och haft ett account ett tag, men mest för att följa britney och justin, hur som.. nu vet jag hur man använder det och jag har fastnat. Sitter och twittrar med folk från hela världen om bara massa skit, men det är så kul att se vilka som RT-ar varandra osv.. (RT=Retweet)

Scooter Braun (Justin Biebers manager) efterfrågade roliga skämt för han hade tråkigt, och jag är ju en skämtsam person så jag drog till med ett skämt och fick se nu att han RT-at mig. Såå summan av kardemumman; jag syns med mitt utomordentliga skämt på en kändis twitter, han är dessutom manager så vänta bara.. snart börjar min komiker-karriär. Äntligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0