Månday

Hej Bloggen!!
Nu är jag tillbaka efter mitt helg-uppehåll:) helgen har vart gaanska fullbokat, och jag minns knappt vad jag gjort! men kameran avslöjar att jag druckit champagne med sonny och köpte en ny väska, det är fan svårt att hitta en brun väska med silverdetaljer(spänne osv) det är alltid guld på, och jag använder ju aaaldrig guld uscha! det är ännu svårar att inte handla alls, täntke försöka med en köpfri månad.. men det gick ju inte. kanske börjar imorgon? då börjar skolan igen.. och jag är laddad! ska ha tshirt varje dag nu.. :D
träningsuppehållet är också över nu! imorn börjar allvaret!


Kommentarer
Postat av: Kiri

Neeeeej! Epic fail! Jag har inte ännu shoppat nåt, men det kommer att bli jävligt svårt i Sthlm nästa helg!

2011-03-30 @ 10:16:45
URL: http://suomiflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0