Tre dagar kvar!!

 

Men halloo, känns inte som jag har någonting att skriva om när jag inte tränar. Jag kör nämligen lugna veckan (så länge jag klarar) har inget friskiskort nu och som student måste man vänta på pengar för att kunna köpa nytt.. dessutom känenr jag att jag behöver vara ensam varje kväll, gråta ut och slåss med hemska tankar. jag lider verkligen, hatar detta, mår skitdåligt och vill hoppa framför tåget varje morgon när jag går genom centralstation. TRE DAGAR KVAR, TRE DAGAR KVAR. Måste hålla ut. Sen ska jag bli så lycklig! Ska verkligen njuta av livet, jag har verkligen lärt mig att uppskatta livet och de små sakerna. Uppskatta att sitta framför datorn en hel dag och ha tråkigt, att kunna träna kl 11.00, HA JEANS OCH TSHIRT på sig osv osv..

Aahh.. det ska bli så härligt. Och sen ska jag skaffa mig ett kassajobb, där jag får jobba kvällar och helger så jag har dagarna för mig själv! Skulle va så skönt att arbeta någonstans där man faktiskt är behövd och har uppgifter och ett eget ansvar. Och så de där korta enkla mötena med folk, som man har på ett kassajobb, vad lycklig jag skulle vara. Inget mer 8-17jobb för mig på ett braa tag tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0