Torsdag, va?

Förmiddag, hemma och förbereder mig för utbildningen jag ska på imorgon. Eftermiddag, tillbaka till kontoret, trodde jag skulle få min jobbdator idag, men icke! får vika fler mappar eller nått. Har varit utan den hela veckan, såå imorgon när jag får den har jag lite att göra (på lunchen, eftersom utbildningen håller på hela dagen).. Spara skolarbeten och grejer som jag vill ha kvar och sen överlåta videoredigering till amanda. För imorgon är sista dagen på lian!

har rotat igenom mina klädförvaringar (mer om det i ett senare inlägg) och hittat något "nytt" att ha på mig idag..
solbrillor för jag aldrig orkar sminka mig! :P
Så sjukt att man har så mycket kläder men ändå vet vart allt kommer ifrån, den här tröjan köpte jag på super-rea i december 2008. Idag är första gången jag använder den! sinnes.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Riktigt snygga! Allt bra idag då?

2011-03-24 @ 15:41:00
URL: http://slipsens.se
Postat av: ♫♪ Sandra T

snygga brillor!

2011-03-24 @ 16:45:18
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0