Mitt hjärta är tillbaka!

Min iPhone är tillbaka! Jag är såå lyckligt. Eller, det är ju egentligen inte den jag hade innan. Men det spelar ingen roll, jag försöker inbilla mig själv att det är samma bebis som jag alltid haft. Som en barndomsvän till mig, hade en hamster som hette Molle. Han försvann i en flytt (HAHA) och hennes mamma köpte en likadan hamster för att lura min vän. Men hon sa till mig att hon visste att det inte var Molle, men att det egentligen inte spelade någon roll. Ungefär så känner jag nu! :) :) :)



Kommentarer
Postat av: Robin

"Tack snälla Robin."

2011-03-17 @ 16:17:28
Postat av: lilla denise

jaa, supersnälla robin! :D

2011-03-17 @ 22:46:15
URL: http://lilladenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0