Godmorgon!

Vaknade lite sent idag. Fick stressa att duscha, föna håret och fixa mig för jag ska ju cykla idag och vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta. Precis innan jag ska stänga av datorn och packa väskan så ser jag att den står på 06.10.. Konstigt tänkte jag, är datorn inställd på typ kina-tid eller nått? HAHA, ja jag var trött! Tittar på mobilen, jo då det stämmer den är 07.10. Eller vänta.. Det här är ju min gamla lur som jag har nu istället för iPhone som är på lagning.

Japp så gick det upp för mig! Jag har ställt väckarklockan på en telefon som går en timme för snabbt. Nu kan jag sitta lugnt och softa i en timme. :)
Bjuder på lite morgonmusik!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0