Söndag

Idag är jag bara lite snuvig, tror jag ska bota det med nässpray fast min näsa typ är helt sönderbränd av nässpray sen i somras och sprayen bara rinner rakt ner i halsen. Det är iaf värt ett försök. för övrigt känner jag mig hyfsat pigg så idag blir det core bosu för hela slanten. Första gången jag provar på't, ska bli spännande. :)
igår blev luuugnt, och det var såå skönt att sova 12 timmar och vakna helt utvilad och inte det minsta bakis, även om man kanske blir rätt snurrig av att sova så länge. inatt drömde jag att jag åkte tuk tuk till mbk, ååh vad jag saknar thailand.

meen det kanske planeras en annan resa snart, i vår någon gång. vill bo på 5-stjärningt, äta god mat, gå på spa, shoppa och träna på lyxgym med min sockerbebis. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0