nu blir jag fan tjurig!

Tydligen har RO fällt Boxers senaste annons, för att den är könsdiskriminerande.. VAAAA!?!?!?!? Är detta ett jäävla skämt??

figurens muskulösa kropp och det stora könet är en steretoyp och orealistisk framställning av mannen som skapar press både hos yngre och äldre män


För det första, det där könet är inte orealisktiskt.. jag har nog sett bilder på internet på större :P haha.. men det jag stör mig på mest är att det kryllar av sånna här reklamer med tjejer.. om denna ska förbjudas så tycker jag att dom kan stänga ner all media över huvud taget..






fäll de här bilderna med motivationen

figurens smala kropp och de stora brösten är en steretoyp och orealistisk framställning av kvinnan som skapar press både hos yngre och äldre kvinnor


Har faktiskt ingenting emot reklam som anspelar på sex, men blir så jävla irriterad när det helt plötsligt är könsdiskriminering när en man ligger och posar i kallingar. jävla töntar!
Länk till artikeln i Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: Åsa

Och dessutom är ju Robert en tecknad figur :/

2011-02-17 @ 14:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0