Mean Girls

Okej, jag erkänner. Jag älskar mean girls! har sett den säkert tusen gånger och brukar titta på youtube-klipp från den ibland och skratta! Lindsay Lohan var lite av min idol förut och detta är det bästa hon har gjort! Den är faktiskt bra.. faktiskt. Och precis nyss såg jag att det har kommit en tvåa, tänkte att jag måååste se den även om den kanske inte kommer vara lika bra, men efter att ha sett trailern till den så känner jag faktiskt mer entusiasm.


Kul klipp från första filmen.


Trailer till den nya

 


haha vad roligt, hittade den här bilden precis efter jag publicerade detta inlägg! :)

 



Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Haha jag älskar också Mean Girls ;) Har sett den tvåan och den är verkligen EXAKT som den första fast med nya skådisar. Men lätt sevärd om du gillar den första :)

2011-02-22 @ 19:26:32
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0