Lördag

Lördagen gick till så att jag och sonny klev upp i skaplig tid, halv tio, solen skeeeeen så fint! och vi hade haft en lugn kväll innan (jag hade deckat före kl 22) så vi var jätteutvilade och på bra humör pga det fina vädret. så vi åt frukost och duschade så man var redo för dagen..

Jag och ello åkte ut till björnön ocvh skulle gå femman.. efter 20 minuter kom vi ut från spåret igen.. dom hade tydligen bara plogat 2,5an.. säkert för alla slö-pensionärers skull, så dom inte går vilse eller ger upp efter halva.. så vi fick gå spåret igen, så det blev 5km.. :).. seeen goick vi till pulkabacken och grillade korv, eller iaf skitade ner dom med aska.. men med lite ketchup och senap och kaffe så smakade det inte jätteilla.. :)

seeen åkte vi in tills tan igen och träffade sonny och grenstock som käkade på kajens, jag och ello satt på en bänk utanför och njöt av den fina utsikten..  sen köpte vi varm choklad och kaffe och gick en promenad i hamnen/lillå udden.. tills sonny och matte frös i sinna vårjackor!!! :D:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0