Ger bloggen lite tid

nytt läppstift!! ;)

 


 

Ja, ikväll är jag bara bara hemma, har inte tränat efter lian eller åkt hem till sonny. Jag åkte bara raka (nästan) vägen hem, lagade mat och har hållt på och lägga in och lähgga upp bilder som har plågat min stackars kamera en längre tid nu. jag hoppas den mår mycket bättre nu när han fått tömma sig lite, haha min kamera har haft förstoppning tyyyp, den kan inte utföra sina behöv hemma hos sonny stackarn, det är den aldelles för blyg för! ;) så nu tänkte jag bara mooosa upp massa bilder.. som en dålig kompensation för att jag så sällan uppdaterar!

 


 

här kommer ett par bidler från klassfesten vi hade i 80 tals afterski-tema!

 


och bilder från helgen som varit..

så sjukt klockrena bilder det här är på mig och bult! :P

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0