Ciaodenso!

Fyfan vad det ar trottsamt att uppdatera bloggen via ipad/iphone. Blogg.se hade i JULklapp sagt att en app var pa vag.. Sedan sa dom att den var typ klar och testas, den skulle vara ute i mars.. Nu ar det javla april, och det har fortfarande inte kommit en app, saaa segt. Aja, man far noja sig med inlagg utan bilder eller nagon som helst formaterad text!

Idag ar jag i stort satt ledig, ska bara lasa igenom ett skolarbete och kanske ga pa en forelasning om sociala medier, javligt intressant! :) om nagon ar intresserad och vill folja med ar det bara att saga till, det ar for dom som ar intresserade av att plugga det jag gor i host! 17.00

Snart blir det frukost sen of to the gym! Rooligt!
Igar sprang jag 4,5 km pa 30 min, det var asjobbigt!
Snittade 8,4 kcal/min & 9km/h, snaart kor jag 10km/h ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0