Nu blev det lååångt..

Sonny har skaffat en iPad! Om jag tycket att iPhone var bra förut... så, ja, jag vet itne riktigt vad jag skulle skriva. iPhone är iaf säämst jämfört med iPad, den har ltie skärm och små ikoner och det går ju knappt spela ordentligt på den! På iPad kan man köra fruit ninja MULTIPLAYER!


Helgen!
I fredags var vi hos Hansson på Rosa Middag/ Födelsedagsfest/ Julbord. Typ. När vi precis hade kommit dit och tagit första drinken såg jag att det var fullmåne. Jag både tänkte och sa att ikväll blir folk tokiga. - Det blev dom! Antingen berodde det på just fullmånen (har fått det där från färjan eller kustbevakarna typ) eller så berodde det på att någon spetsat bålen med nått alldeles gääälet.  Kan också ha berott på att bålen från början innehöll rosé, lime och fruktsoda för att senare mot kvällen bestå av en rosé, en annan typ av rosé och en tredje rosé. Som tur va hade jag och Sonny redan åkt hem när kaoset slog till. Vi låg tryggt och sov.


I lördags blev det luuugna puckar. Jag Sonny och Matte lagade mat och såg på film. Två timmar och 40 minuters franskt fängelse-drama! Puh, filmen var inte dålig, men den var sjukt tung att se en lördag till typ två på natten. Igår såg jag coh Sonny på Frozen.. vilket jag INTE rekomenderar. Vi blev tipsade om att se filmen och jag hade ett minne av att jag blivit tipsad om denna förut också, men under tiden som vi såg filmen kom jag på att jag hade blivit tipsad om att INTE se den. Uhhh.. Den handlade om ungdomar som fastnar i en skidlift, kissar på sig och blir uppätna av vargar typ. Dom sitter två nätter i snöstorm typ, och tar inte ens på sig vantar eller drar upp luvan!!! Skit dåligt skådespel! Töntig film! SE DEN INTE!


Och så hade jag oturen att inte bli medbjuden på bio idag när Matte och Sonny ska se The Social Network som JAG SÅ GÄRNA VILL SE!! nää för Sonny trodde typ att hela salongen var uppbokat, men den var helt tom när jag kollade en timme innan filmen skulle börja (för sent för mig då :/) Ja, ja! Sonny blir tvungen att se den igen sen med mig! Så vi får hoppas att den är bra! ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0