Tisdag - min måndag

Då har veckan startat igång! Idag har jag varit i skolan och tränat. Snart ska jag och Sonny åka till ica maxi, äta korv och handla lite! Seen ikväll ska vi laga mat, jag hoppas på nått med kyckling och chili!! Före, efter eller samtidigt som vi fixar maten ska jag spöa honom i vändtia och stress.. om och om igen. Och sen i worms, fia med knuff och nått annat spel som jag är bättre än han på. Dessutom har jag klarat ut hela angry birds idag. Kulkul, började med det för ett par veckor sen. Sonny trodde nog att jag ljög när jag smsade och berättade det, fick tillbaka ett Tssa och sen Tss* (han skrev fel först HAHAHA) :):)


Trevlig tisdag mina vänner och alla jag känner! imorgon, träääna.



Visste ni att angry birds ska komma på film?? Kan bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0