:)

Maybe ol' Professor Hardwood is onto something. He probably really loves corn. And all corn-related products. I mean, isn't that what you're supposed to put in a frame? Things you love? I'm gonna do that. When I'm get home, I'm gonna frame a bunch of stuff I love. Like lasagna. I love lasagna. It's SO good. And cheesy. You know who else loves lasagna? Garfield. Man, that cat really loves lasagna. Maybe I should put a picture of Garfield in a frame. You know, as a kind of shorthand way of saying 'I love lasagna.' That would be so fucking inside. Or how 'bout a photo of President Garfield? Oh shit, that would be totally meta! People would be all like: Jane, why do you have a photo of President Garfield on your mantle? And I'd be like: Because I like lasagna, of course.


Fredags ägde! :) tror alla blev jävligt vilda där ett tag haha, vi tog en miljon bilder med min kamera, men det finns nog inte nån jag vill lägga ut egentligen,, men snart kommer folk tjata "lägg upp bilderna dåå" ..hemskt! Men kulikul! :D Bästa var ju ändå Ello dagen efter. Hon skulle komma och hämta sminket hon lämnat kvar, och här fanns inget smink, så hon har ingen aning om var hon gjort av det. Och så undrade hon hur vi kom ner på stan. HHAHA :D Jag minns, Rebecka stackarn som var nykter körde oss och vi sjung jättehögt och jättefint till kings of leon - sex on fire. Och när vi ska hänga in jackorna spelar dom den på bmb, och då blev det liv igen! :) oooch resten av kvällen orkar jag inte skriva om, ingen orkar väll läsa om den heller. Men mkt hände och jag lovar att dela detta med dom som inte var med när vi ses. :)

bjuder på en bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0