Helgen som varit!

Fredagen skulle som sagt bli lugn, men Sara och jag bestämde oss i allra sista stund att vi ville gå ut iaf. Så vi förfestade bara hon och jag hos henne. Och sedan bar det av mot pluto där en tävling uppfanns; att springa runt baren på terassen på kortast tid. Det började med att vi bara skulle se hur lång tid det kunde ta eftersom det var så sjukt mkt folk. Så Sonny och Grenen fick börja, dom tog varvet på 2 minuter och 4 sekunder. Jag och Sara bestämde oss för att slå det, där av blev det en tävling. Så vi kutade runt på 1 minut och 17 sekunder. Robban och Palt gick efter oss och hamnade på 1 minut och 33 sekunder.

Observera att denna tävling bara kan utföras på studenten och terasspremiären typ. När det är MOSAT med folk. Mkt roligt!

Fredagens dresscode, leopardmönstrat.
 



Lördagen skulle bli lugn, det var bestämt! grilla lite och se på film typ. Men det slutade med grillning, lite snabbt youtubande, rosé hos Grenen och sen helt plötsligt var man på väg mot bill o bob. Och fulla blev vi! Lördagens tävlig var kapplöpning från bill o bob med person på ryggen. Sonny mot Grenhjelm. Jag och Robban på varsin rygg. Och så fick man skåda en av de roligaste saker jag sett i hela mitt liv, och inte fan fick man det på film heller... Grenen och Robban störtar, Grenen landar först med ansiktet i asfalten och sen flyger Robban över och landar på samma sätt. AJ! HAHAHA! Kan tillägga att dom klarade sig utan större skador.

Lördagens dresscode, rutigt med chinos.


Men bäst i helgen var ändå att jag fick min iphone! Jag älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0