semestern forsätter

det blev inget läsande i soffan igår, jag gick hem till mamma och niclas med all salami som jag och sonny köpte här om dagen. så åt vi den och drack massa vin. När jag hade kommit hem igen så funderade jag på om jag skulle dra ut iaf, fast jag bara skulle köra hemmakväll.. eller jag var helt bestämd, hade pratat med slaktarn som var på fest, hade duschat och sminkat mig.. men sen såg jag att det var men in black på tv. fastnade där resten av kvällen! ^^

tänkte på att utomjordingarna är sjukt bra gjorda för att vara en sån gammal film. tretton år sen!! det är kul också när kay håller upp en liten cdskiva och säger att den ska ersätta dom gamla i framtiden. HAHA, på den tiden hade man ingen aning om att mp3 och spotify skulle bli nått!




idag har jag städat lite, kört diskmaskin, pantat flaskor, gått en promenad, köpt, lagat och ätit frukost. och nu är jag uttråkad igen! ikväll ska jag och sara ha filmkväll. vi ska se på en av de filmer som listas i ett jävla youtube-klipp som jag precis upptäckte hade blivit borttaget! hur ska vi nu kunna beta av listan med de 25 mest äckliga och moraliskt fördärvade skräckfilmerna EVER! ??? typsikt!



nu saknar jag solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0