redan tooorsdag!?

fan vad semestern går snabbt! får panik.. har blandade känslor, vill att det ska gå fort så sonny kommer hem, men vill ha kvar alla dagarna. hittills har jag kört på att göra något värt varannan dag. i måndags hade vi ölpicnic, i tisdags spelade jag sims, igår var vi på en liten roadtrip/shoppingrunda, idag har jag spelat ännu mera sims.. men druckit öl.. så lite värt har det ju varit. jag har även färgat håret ett visst antal gånger.. när jag senast blekte det så ljust tog jag bort alla pigment i stackars håret så nu har det vart mkt svårt att få tillbaka någon färg överhuvudtaget. det tog fyra färgningar med olika guldblonda nyanser för att få någorlunda färg i håret. mörkt har det blivit och är fortfarande lite grått.

Vi träffade en jättetrevlig kvinna vid hårfärgshyllan på maxi som är frisör, hon kände och tittade på mitt hår och valde ut en bra färg, den fjärde och sista.. så nu har jag lärt mig ännu mer om hårfärger, kommer snart kunna öppna egen salong, men utan klippning.. jag utför bara hårförlängningar och färgning, än så länge!


nu var hela bilden på mitt hår väldigt orange, så det ser ju ut som jag har massa pigment i skallen, men här ser ni iaf hur mörkt det är! :D

om ni tycker ölen ser pissig ut så är det för jag hällt limejuice i den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0