jag suger

just nu är mitt jobb gaanska okej, när jag få stå i kök, för det är faktiskt kul. så där vill jag stå varje dag, hela dagarna. jobbet är också bra just nu för att jag är superfattig och har ingen mat hemma, på jobbet finns det ju massor med mat. annars suger det att jobba. meeen, jag har kommit på att det suger lika mkt att inte jobba, för jag gör ju ingenting, jag ser inte ens på tv. jag liksom bara sitter ner eller står ibland. tittar i kylen som är tom, river på mina naglar, skummar igenom gamla böcker och väntar på att klockan ska bli mkt så jag kan gå och lägga mig. lediga dagar går jag en promenad på 1-2 timmar. sen väntar jag på klockan igen. jag sover runt 12 timmar per dygn. deprimerande när man tänker på det! jag kanske ska ta och beställa några nya böcker. en god nyhet är iaf att sverige spöa finland imorse, jag skulle se det, men jag valde att sova istället. jag väntar nog bara på bättre tider. typ sommar, 3 månader kvar.. eller lön! :)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Kom hem till mig och ät...:o)

Dessutom har ALLA tråkigt just nu. Alla väntar på vår och sommar.

2010-02-23 @ 09:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0