fortsätter vara äcklig

nu har jag varit på vårdcentralen och fått min böld klämd. ja det var en böld, precis som jag trodde, efter allt grey's anatomy-tittande kan jag börja diagnotisera mig själv. Carro, som ha praktik där, fick hjälpa till att klämma bölden, på sin födelsedag. det var liksom min gåva till henne, kan man säga. :) om några timmar ska jag jobba och jag tänkte försöka klämma in lite sovande, filmtittande och kanske en dusch innan det.



imorgon...? jag är osäker på vad jag ska göra imorgon.  jag hade först tänkt träna två gånger, eftersom jag är ledig, men nu har jag en äcklig böld som jag inte vill ska spricka och äckla sig så jag ska ta det lite lugnt. så min andra plan var att städa, storhandla för en gångs skull och sen laga mat, se på film och somna tidigt för jag ska jobba på lördag. meeein, nu ville ello ta något after work-glas eller två. hon ska iväg kl 22. så det blir ju tidigt. aaahh ääshhcv-- jag får tänka på saken. nu blir det filmtajm, ska se Alexander tror jag.


orka att Angelina Ska spela Colin Farrells morsa... ? dom är ju lika gamla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0