Dempa-äckel

jag hade ett litet sår av något slag längst ner på ryggen, som har skavt sig mot mina äckliga donkenbyxor ett par dagar nu. inatt kunde jag knappt sova för jag hade så ont. imorse var det hårt runt om såret som gjorde ont så jag satte ett plåster på när jag skulle jobba, men det det skavde och gjorde ont ändå. har knappt kunnat böja mig för att det sträcker/sliter i såret. efter jobbet skulle jag ta av plåstret och titta. jätteäckligt, det ser ut som en skitstor finne nu, som har spruckit, själva hålet är en halv cm stort och så är det en gulgrön klump i såret. när jag trycker typ 2 cm ovanför såret, där det är sådär hårt så kommer det ut var. så jag har en stor varböld på ryggen nu. jag är äcklig. det är tur att en sån skör människa som jag har en vän som är sjuksköterska!(snart) Sara har liksom telefonjour 24/7, sju dagar i veckan, men imorn ringer jag doktorn, han måste klämma min finne, varböld, tumör eller vad det nu är.

nu njuter jag av att vara hemma och slippa ha jobbkläder på mig. tshirt och mjukisar har aldrig vart skönare!

det luktar var och blod, jag har var- och blodsmak i halsen.uuuuurk!!



Jag och Malin har sökt samma jobb. Hoppas någon av oss får det.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du! :D

2010-02-24 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0