21 December

Tycker det är roligt att jag använder ordet supersugen.. när jag hatade den svenska filmtiteln på super bad! Men jag är inte supersugen på samma sätt som dom var! Så det låter inte lika knasigt.

Idag har vi haft vår säljpresentation och den gick... så där, eller vi gjorde ju vårt bästa utifrån det vi hade. Jag är ganska säker på att vi är godkända, men det skulle vara kul om vi kunde få vg, om man nu kunde få det på dom här grejerna? Ett rykte sa att det var ig eller g bara.

För övrigt är jag trött och seg/dåsig typ. Har sovit middag men det hjälper inte, tror att mitt dåliga humör idag kan påverka att jag tycker att presentation gick si-så-där, de andra i gruppen verkade rätt positiva, så det ska jag också vara nu! Positiv inställning here I come! (Försöker)



Och såå, var det dags för julafton! Jag brukar inte vara julens största fan, men har varit entusiastisk den här december fram tills nu, nu blir jag påmind om varför jag inte är ett jule-fan. Pressen! Inte stressen, den har jag lärt mig att handskas med från donkentiderna ;).. Men PRESSEN! Julklappar ska köpas och slås in, och jag vill typ bara köpa saker till mig själv! Det är inte sant det där med att man blir lika glad själv om man ger bort något fint!


Sedan är det alla de där påtvingande träffar, man ska träffa den ena och den andra och allt är påtvingat bara för det är jul typ. Och det blir liksom varje dag i en vecka.. det är ett hårt jobb att fira jul! En bra sak är i alla fall julmaten, jag är faktiskt sugen på den i år! Vi får se hur jag känner efter den här veckan! :)



Min fina julgran! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0