best of bloggen #15

Bloggen fyller 1 år!

Ja, eller det gjorde den för ett par dagar sen. Tänka sig att jag har bloggat i över ett år nu. Startade faktiskt bloggen för att jag skulle åka till Thailand så jag kunde föra dagbok om vad vi gjorde där, dels för att ni här hemma skulle ha koll på att vi levde och för att det skulle bli kul att läsa i efterhand. Tyvärr blev det bara ett inlägg med bilder, sen blev vi för upptagna för att sitta vid några datorer resten av resan! Åh, supersaknar Thailand.

Hur som helst tänkte jag lista de 15 bästa inläggen sen jag började. Och tänkte göra det lite som en julkalender, eftersom det är sköna juletider nu, genom att länka ett inlägg om dagen. Då blir jag även tvungen att blogga varje dag så bloggen kommer inte bli lidande någonting mer i år.

Rangordningen blir som så att det allra bästa inlägget kommer postas sist! Så räknar neråt från 15. :)



Så på plats nummer 15 kommer:
den nöjda smilen, min favorit


Motivering, hmm jag vet inte varför jag gillar det här inlägget. Det är så vårigt och glatt. Får tillbaka samma känsla som jag hade då när jag ser inlägget. Myser typ! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0