best of bloggen #11

Tänkte börja inlägget med att klagar på mig själv för att de inlägg jag listarcär sånna som är roliga minnen för mig och de som varit involverade, och kanske inte jätteroligt för alla andra. Men sen kom jag ju på att bloggen handlar ju om underbara mig och mitt underbara lilla liv och listan ska ju innehålla då fina minnen typ. Så det inlägg som ska komma här näst är inte så jättedetaljerat och förståeligt för alla andra. Men för mig och mina vänner så säger det kanske mer än vad man kan tro. Schnappi är en galen, rolig, och skrämmande grej som har kommit och gått i våra liv och vi har haft nästan mest kul åt det.. i efterhand iaf!

vi ska ha kul ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0