soliga tider

är fan säker på att den 25e juni kommer bli den bästa dagen i mitt liv. hahah eller den bästa dagen i sommar! jag vill ha 25e juni nununu! :D för då får jag lön från två olika jobb och mina semesterpengar från mcd eftersom jag säger upp mig och skatteåterbäringen kommer då vavava? och det är midsommar och det är fredag (såklart om det är midsommar) och det kommer vara SOMMAR och jag kommer ha ledig helg! jag ska va så lycklig! aaaahh.. jag är redan lycklig, men ännu lyckligare då! typ ultimata lyckan!

doough, kanske ska fokusera på något närmare lyckliga studner, som valborg! :D kommer äga också, även fast jag jobbar! :( men jojo jag ska ha kul! :D :D

glädjeskuttet!

haha spinkig armhåla, äcklig skuldra/arm/rygg! haha vill ha tillbaka min thailandkropp nununu! har fan gått upp 7 kilo på 7 veckor nu! kanske hinner gå ner dom där 7 till 25 juni? ÅÅh jo! :D

 haha hemliga mackan i bakgrunden också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0