Nostalgi, fridhemstider

Bäckbybloggerian, vlt
Vår klätterställning

Fast på vår tid fanns det inte gameboy, men kul att läsa om sin gamla klätterställning, jag minns fan när dom byggde den! Tråkigt att höra att det är de enda som står kvar från vår tid, och jooo jag hör ibland ringklockan när jag är hos mamma. Samma signal som på 90talet. Det var kul när man fick äran att gå in i lärarrummet och trycka igång klockan. oftast körde fröknarna bara "ding, dong" men om man höll in knappen lite längre så blev det "ding, dong, dang". Man var modig när man satt högst upp på klätterställningen.

Jag var duktig med kameran på den tiden, önskade mig en i julklapp och efter det tog jag slut på många många rullar! Det var ju nästan roligare på den tiden när man inte fick veta hur bilden blev förns den kom hem i posten!

Dunjacka, jazzbyxor och buffalo.. kanske ska ha det på lördag?



Kommentarer
Postat av: Sara Alvebris

HAHAHAHAHHAHAHA fyfan det är INTE okej :P Älskar dig på första bilden :P hehe

2010-04-09 @ 15:48:26
URL: http://saraalvebris.blogspot.com
Postat av: isabell

Haha jag minns det som om det var igår.

Hittade för nån vecka sen en gammal bok hos pappa från dagis.

du hade ritat en hare och skrev nått att harens värsta fiende är jägare,rävar och bilar haha :)

2010-04-10 @ 01:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0