JAG HAR GJORT DET!!

shit nu har jag gjort det! först var jag jätteosäker, fast visste att jag gjorde rätt. och sen blev jag rädd, haha, all min trygghet är borta nu, känns det som iaf. jag skrev på uppsägningspappret idag. jag slutar den 31a maj! men nu när det har lagt sig lite så är jag bara glad! FATTA ATT JAG HAR GJORT DET!!! Så jääävla många gånger som man har gnällt på donken och tänkt att man aldrig kommer komma därifrån eller att man har lust att säga upp sig, skrika "fuck you donken" och knäcka brillorna på någon chef och sen leva på gatan bara för att slippa vara där! HAHA! jävla tjurig man har vart ibland. men nu nu är jag bara glad. och tacksam för jag fått jobba på mcdonalds de senaste åren! :):) jag ser fram emot att kunna ha nagellack och utsläppt hår på vardagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0