Resa?

Jag är så smart när jag är uttråkad har jag märkt. När man vill resa men inte riktigt vet vad det är för resa man vill göra så ska man följa min formel som jag precis kommit på. Den består av tre ord:


Ord 1. Någonting du tycker om att mumsa på eller dricka. Sånt ska ju alltid ingå i en resa.
Ord 2. En aktivitet du vill göra.
(Ord 1 och 2 kan kombineras med bindestreck eller så sätter du ett "&" mellan, det som passar bäst)
Ord 3. En plats du vill besöka, efter att du valt ut de första två orden så får du säkert lite mindre att välja på. Det passar ju tex inte att äta haschkakor och surfa i Stockholm.

Här är några exempel på resor som jag vill göra:
-Langos & shopping i Budapest.
-Vin-provning i Italien.
-Öl-trekking i Thailand.
-Drinkar & fest på Bali.
-Vulkan-vandring på Sicilien.
-Korv & PW på Björnön.

osv osv, jag borde jobba på en resebyrå. ''Välkommen! Jasså du vill resa men vet inte var? Fyll i det här formuläret på tre frågor är du snäll så ska vi se vad vi kan hitta på.''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0