super thighs

Nu är jag sjukt nöjd med mina lår, supersmala och spänstiga. Nästan bara muskler och ben! :D

 

Nu är jag nästan nästan frisk. Jag är seg och har så inihelvette ont i halsen. Men jag har ingen feber. Så nu traskar jag omkring här hemma, det är skitfint väder ute, jag lyssnar på min beach party-playlist och vill vara på löga i någon av mina nya bikinis och visa upp min supermage (som kommer snart) och det är nu jag kommer till saken.. magen, jag är så rastlös och jag får inte träna, men nåååågra situps, lite planka eller nått kan väll inte skada? Jo det gör ju det, så jävla trist. Dessutom ska jag jobba imorn, fredag och lördag så vill inte anstränga kroppen mer än vad som behövs för det är nämligen vårruset på tisdag. Då ska jag fan vara fit for fight. Ska bli skitkul. Nu ska jag fortsätta titta på abs-bilder och plåga mig själv. Det kanske blir en liten promenix senare iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0