JAAAHHHAHHGg

Nu har jag skittråkigt så det är väll dags för mig att för första gången på många dagar berätta om min dag och hur jag har försökt få min kropp i trim. Jag började dagen med att kolla hur det gått för JB på billboard.. och det vet vi ju alla nu, helt fantastiskt bra. Och jag är så stolt över honom.. jag tänker att om jag inte kommer kunna få egna barn, så ska jag fan adoptera JB. Försöka iaf.. annars någon annan unge som ser likadan ut så jag kan klä ut han och tvinga han att sjunga för mig.


Aja, till saken.. dagen.. sen tog jag en rask promenad i vind och rusk till jobbet, vi fick börja dagen med att testa massa skor, det är sååååå kul på mitt jobb. Så första timmen sprang vi bara massa på bandet, filmade och kände och tillslut kom jag fram till vilka skor jag bör ha. Asics GEL-DS Trainer 16 w. Rejser-kängan, skon marathonlöparna använder. Den passade mig bäst, skön som fan, perfekt för mitt löpsteg, testade med mina sulor och dom satt som en smäck. Utseende och färg är också helt rätt. Nu beöver jag bara bli sponsrad.. ;)



Efter jobbet mötte jag upp Jeanette för ett träningspass, vi har kört rygg och mage, jag hoppas verkligen jag har skitont i magen imorn. Annars blir jag besviken. Efter Jeanette lämnat gymmet hade jag bestämt mig för att springa en 6km och sedan PWa 4.. Så man har avverkat en mil. Men jag fick jättelångtråkigt på bandet och jag är fortfarande så där trött i fötterna efter jobbet så det blev 20 min på bandet sen drog jag.


Och nu sitter jag hemma hemma hemma, ensam och lyssnar på JB och har tråkgit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0