Godmorgon!

Dom blev klara på erikslund igår med inventeringen, så jag behövde inte gå upp kl6 idag och jag behövde inte inventera hos dom. Jag är ledig och har fått sova ut och nu ska jag äta frukost, ägg och kvarg mumsmums, sen blir det en pw/jogg-runda för första gången på en vecka för att se om jag fortfarande har muskler och ork i kroppen, för ikväll är det vårruset som gäller. Roligt! Om det går bra för mig.. ja då har jag satsat. Om det går dåligt.. då gjorde jag det bara för skojs skull, kom ihåg det nu! ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

kan du inte tipsa om några andra träningsbloggar som du läser, om du läser några? :) behöver motivation!

2011-05-18 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0