Densan svarar, bli inspirerad!

Jag brukar vara dålig på att svara på frågor, men nu tar jag tag i det!


Hm, jag läser inte jättemkt bloggar överhuvudtaget, men jag har två st som jag brukar kika in i för lite inspiration.

- Sofi Lindberg

- Proteinparet

Och det känns ju lite tråkigt att göra ett inspirations-inlägg som bara innehåller två länkar, så jag fortsätter med lite mer inspirationskällor; från youtube, guds gåva till lildenz. Om du kikar på klippen nu så lovar jag att du kommer knyta på springskorna och kuta till gymmet! Annars är det fan nått fel på dig! ;P

- Bodyrock

- Dansklipp och dans-tutorials, som shuffle, the reject, dougie m.fl. får iaf mig att vilja hoppa omkring och försöka mig på de här dansstegen.

- Thinspo

- Jennifer Nicole Lee

- Victorias Secret

- Musikvideor, där är ju folk alltid tränade och snygga. Kolla in denna gamla goding med Geri Halliwell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0