JAG SKA VARA MED I GLADIATORERNA

whhaaaatthheeffaakkk!!??!
Fick precis ett samtal från tv4! Jag har sökt, och jag har fått svar!!!!
Jag ska vara med som utmanare i gladiatorerna! Fyfan vad kul det ska bli! Nu har jag alltså 4 veckor på mig att bli fit for fight! Så nu frukost, sen hårdträning resten av dagen!
Önska mig lycka till!!
whhaaaatthheeffaakkk!!??!

Fick precis ett samtal från tv4! Jag har sökt, och jag har fått svar!!!! har vart lite hemlig med detta eftersom jag inte velat att folk ska veta att man misslyckats sen om man inte komemr med! ;P Meen.. jag ska vara med som utmanare i gladiatorerna! Fyfan vad kul det ska bli! Nu har jag alltså 4 veckor på mig att bli fit for fight! Så nu frukost, sen hårdträning resten av dagen! Önska mig lycka till!!


Kommentarer
Postat av: ello

Det är jag som är stål-ello, det är mig du ska fightas mot!

2011-04-01 @ 15:11:36
Postat av: emma

fin blogg=) du verkear jätte snäll kika in på min blogg o komentera och STÄLL FRÅGOR TILL MIG jag ska ha frågestund =) puss ha det fint

2011-04-01 @ 16:22:30
URL: http://thisishowirule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0