TVserie-battle

Var precis in på tv3play och kikade om ett nytt avsnitt av bartenderskolan hade visats, men icke! Sedan tänkte jag.. att vad har TV att erbjuda oss som skiter i fotbollen? kikar in på tv.nu och får se att nästa avsnitt av bartenderskolan visas nu 22.00. Kuul! ska i protest mot kanal 5 byta min tv-tid till bartenderskolan nu eftersom kungarna av tylösand har äcklat mig så sjukt mycket. Dessutom kan sexan erbjuda ny säsong av paradise hotel.. som jag ska se på efter bartenderskolan, också i protest mot kanal 5. Jag gillar att Alex Schulman vann över brorsan Calle.. i kriget om min tv-uppmärksamhet! Om Calle läser min blogg, som han säkerligen gör, så vill jag bara säga.. försök inte sticka upp nå mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0