Piittan & Dempa



Haha älskar den här bilden på oss.
Vi ser så jävla koncentrerade ut,
försöker få till de snyggaste movsen typ. ^^





Det här var den gången jag hade gått stängning och stannade kvar på jobbet och duschade, fixade mig. Det var låst så jag kunde inte komma ut, Sandra hade nyckel till jobbet och skulle komma och släppa ut mig. Men så missade hon och Jessica bussen. En fläkt hade lagt av så det luktade jätteäckligt. Typ avlopp/fett/äckel och jag var instängd. Sen missade Sandra och Jessica nästa buss också!!! Men då tog dom äntligen taxijävel, så gick vi till Silk och dansade så här koncentrerat.



Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha älskar den gången! det var så jäävla kul! hade helt glömt bort det :D

fifan vad roliga grejer vi gjort i våra dar dennis!:D

2010-03-04 @ 05:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0