tjockis :)

jag lever två veckor i förtid, jag går runtoch undrar varför lönespecen, hyran och nya schemat inte kommit. måste försöka tänka mig tillbaka två veckor, så jag kommer rätt igen. stresspanna, ont i hjärtat, huvudvärk.

jag är en tjockis, jag har inte tränat på 100 år och har druckit massa öl och ätit pizza. imorn är det måndag, den där gyllene dagen för oss tjockisar, när vi ska starta fresh, mitt nya hälsosamma liv börjar på måndag. ingen skräpmat, godis eller läsk. och träna så ofta jag kan, jag har ju ändå inget liv.. jag bara super bort det! tragsikt! men nu ska det bli ordning, har ändå inga pengar kvar och jobbar de två kommande helgerna.

jag ser det nästan framför mig, hur min blogg förvandlas till en sån där tränings/hälsoblogg. där jag lägger ut bilder på min muskler och skriver olika GI-recept och kalorilistor och så tips för hur man ska stå på vågen för den ska visa mindre och vilken vinkel man ser smalast ut i. jättepoppis kommer den bli. så nu ska jag göra matlådor för resten av veckan, så jag inte äter jävla nuggets hela tiden. man blir ju lurad av den sportiga reklamen, man tror man är supernyttig när man trycker i sig ett 18pack. ja.. jag gör faktiskt det! hela dagarna ..känns det som iaf.



lite reklam så ni ska bli sugna och hälsa på mig på jobbet!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja nu är det dags att du rycker upp dig och slutar äta skräpmat. Men tjock kan jag väl ändå inte påstå att jag tycker att du är, snarare tvärt om. Ps. Man blir tjocka av alkohol. :0)

2010-02-14 @ 19:04:51
Postat av: denise

neej, det är bara en myt för att man inte ska dricka så mkt! :D

2010-02-14 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0