Leker med min underbara webcam!

Jag har kommit på en grej, om jag skriver ordet webcam eller cam många gånger i min blogg och typ att jag har tagit sex stycken bilder med camen, som ni ser här nedan. Och sedan tar bort min google-spärr från bloggen. Då kommer min trafik säkerligen öka med många många procent och då kommer jag kunna utöka studiebidraget lite. ;)

Jag sitter faktiskt just nu och väntar på att Sonny ska fika klart med sina föräldrar så vi kan dra ner till stan och träffa piitulainen. Men börjar inse att stan stänger om en timme. Jävla Sonny, jag vill ju mellandagshoppa! Får väll bli på måndag kanske, imorgon alltså. Appropå imorgon, tackar som undrar, så ska jag på möte på mitt LiA-företag. Späännande, jag hoppas litelite att man ska få en liten läxa tills LiAn börjar, men ändå inte, det är så jävla skönt att ha jullov och dessutom har vi ju ett skolarbete som ska in, tackar som påminner.

Och en till sak som händer imorgon äääär.. afrodans på friskis! Ska påminna Ello om detta så vi kan gå! Vi måste ju träna lite på att känna rytmen och skaka på kroppen lite innan vi ska börja dansa ragga sen!



Kommentarer
Postat av: ello

bra att jag läste! Hade glömt :P är sjuk nu typ, men borde va bättre imorn :) hur som helst vill jag inte missa det!

2010-12-26 @ 15:17:15
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad mysigt :D



och vad söt du är!

2010-12-26 @ 15:20:57
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

bra fråga ;) vad händer ikväll? :)

2010-12-27 @ 21:48:37
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0