Första inlägget i år!



Eftersom det var Victoria's Secret-visningen för ett par dagar sen, och för att vi har tankat alla visningar sen 2005, så känner jag mig manad att börja träna och äta sunt och allt det där. Så idag har jag till frukost fått i mig en kopp kaffe och till lunch/middag, eller vad man ska kalla det, försökte jag göra något sånt där superbra att äta innan man ska träna. Så gjorde massor med köttfärs och äggröra och sallad till. Fick inte ens i mig hälften, haha. Men det var gott. Så snart ska jag och Ello iväg och träna, vi ska köra afrodans på friskis. Superkul! Ska trycka i mig en riskaka innan det, borde vara hälsosamt! ha en bra dag sötnosar! :)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0