Dag 5 - Vad gjorde du för 3 år sedan

2008, är faktiskt ett av mina bästa år hittills. Jag jobbade på McDonalds(saknar). Första delen av året bodde jag ihop med Andreas på malmaberg och tränade på nautilus ihop med Sandra, Jasmin och Idakarin. Jag blev faktiskt stark.

Under sommaren började jag umgås mer med Sandra och mot hösten var vi båda singlar. Jag fyllde 20 år, i och med den festen började vår galna singel-höst med massa spring på krogen, rosa pantern och blekta tänder. Året avslutades med en supernyårsfest hos Sandra, temat var glitter och glamour. Vi sydde våra egna klänningar, lyckat för Sandra, mindre lyckat för mig!

Den här bilden från min 20årsdag sammanfattar väldigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0