Bästa Sonkan! :)

Om jag ska ta mig till rocklunda från Sonny måste jag först gå till hagaparkgatan i snöstormen, för bussen går inte här ifrån på "söndagar", sedan får jag ta bussen ner till stan, och sen där står och vänta på en annan buss i kylan för att komma till rocklunda.. MEN jag har världens bästa pojkvän som ska skjutsa mig. Så jag slipper dra typ en timme innan jag ska träna.

Och så har jag tjuvätit hans nudlar idag. Mums!
Och hans tonfisk. Men det var lika bra, den smakade kattmat!
Snart blir det Afrodans! Weei, är inte ens lite sliten från igår fast vi fick i oss lite mer alkohol än vi räknat med. Jag är supertaggad på att superträna! :) Vi ses på rocklunda 18.30 alla super-afrodansare!

Update 18.22: Hade ju kollat helt fel, afron börjar ju 19.30, så vi får köra på gymmet så länge, lika bra när man hade lite för roligt igår kväll! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0